Obserwatorzy

sobota, 21 marca 2015

Przegląd szafy Vanessa20160

OGÓLNIE: Szafa jest bardzo mała. Większość jej zawartości stanowią darmówki, które są po prostu okropne- tak okropne, że pozwoliłam je sobie tutaj wymienić, czego zazwyczaj nie robię.

UBRANIA:


TAK: Krótka koszula z kołnierzykiem jest uniwersalna- można ją wykorzystać w każdej stylizacji. Spodobał mi się także luźniutki T-shirt. W ubraniach na "tak" wymieniłam też moją ukochaną spódniczkę, świetne jeansy oraz trzy nakrycia.

NIE: Przeważają tutaj darmówki oraz artykuły ze StarDessing Fashion- artykuły nieudane, zbyt pstrokate, o nieładnych krojach.

DODATKI:


TAK: W dodatkach na "tak" znalazły różnego rodzaju torebki, para butów oraz okularki.

NIE: Buty tutaj wymienione nie sprawdzają się w stylizacjach. Mają brzydkie kroje. Tego typu czapka na głowie dziewczyny nie wygląda ładnie.

Zgadzacie się z tym przeglądem?
~ Videte

1 komentarz:

Zoe pisze...

Z ubraniami jak najbardziej się zgadzam. Sama mam te darmówki z MH, ale leżą sobie w schowku.
Co do dodatków to białe adidasy i czarne buty obok dałabym do hot. Są ładne i przydatne do wielu stylizacji ;)