Obserwatorzy

piątek, 20 marca 2015

Metamorfoza Ania_Miszcz

MAKIJAŻ:


Przed: Bardzo podobają mi się części twarzy oraz dobór fryzury, jednak ten makijaż jest absolutnie przesadzony. Oczy Doll są malutkie, a nadmiar czarnego cienia sprawia, że optycznie są jeszcze mniejsze. Różowe policzki i czerwone usta? Zdecydowanie nie.

Po: Zmieniłam kolor włosów Doll na jaśniejszy. Pomalowałam oczka czarnym, siwawym i żółtym (tylko na wewnętrznych kącikach) cieniem. Dodałam kolczyk.

STYLIZACJA:


Przed: Stylizacja nie jest brzydka, jednak nie zachwyciła mnie. Kolorystycznie wszystko gra. Według mnie, zbędny jest tutaj ten naszyjnik. Niezbyt podobają mi się także buty.

Po: Stworzyłam coś w dość podobnym stylu. Przetarte jeansy połączyłam z dwoma kamizelkami oraz białym topem. Aby dopełnić stylizację, dodałam czapkę, torby oraz buty.

Jak Wam się podoba?
~ Videte

1 komentarz:

Unknown pisze...

Ładnie ci to wszystko wyszło, ale bardziej podoba mi się przed. Makijaż po jest ładny, ale doll wygląda w nim jakby była niewyspana lub zmęczona. W makijażu po oczy są bardziej wyraziste. Za to w ubiorze po wydaje się, że wszystkiego jest masakrycznie dużo, chociaż tak nie jest. A w przed wszystko jest dobrane pod kolor i nie wydaje się tego, aż tak bardzo dużo jak w rzeczywistości. Czekam na więcej metamorfoz.
~ misslov45