Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Metamorfoza Avril_EmoPunk

MAKIJAŻ:


Przed: Twarz jest ładna, aczokolwiek przeszkadzają mi rysy ze StarDessingHair. Bardzo podoba mi się użyta fryzura. Makijaż jest dosyć staranny.

Po: Zmieniłam fryzurę i jej kolor. W makijażu postawiłam na czerń oraz bordo. Twarz Doll jest wyrazista i charakterystyczna.

STYLIZACJA:


Przed: Stylizacja jest bardzo prosta, niczym się nie wyróżnia. Tak naprawdę składa się jedynie z sukienki i butów, które nieszczególnie do siebie pasują. 

Po: Stworzyłam coś bardziej złożonego. Do wykonania stylizacji użyłam dwóch kolorów- czerni i bieli. Strój składa się z dwóch spódniczek, dwóch bluzeczek, kamizelki, blezera, okularów, paseczka i butów.
Co sądzicie o tej przemianie?
~ Videte

2 komentarze:

Zoe pisze...

Nie lubię tych oczu u swojej lalki, ale szukałam najbardziej podobnych do tych dla ss. Bez mocnego makijażu i rysów nie mogę ich przeboleć. Nie wiem czy robiłaś coś z ustawieniem części twarzy bo porównując te dwa obrazki wygląda na to, że jednak coś zmieniałaś. Dziwnie wygląda ten nos tak blisko ust. (Jeśli nic nie robiłaś to sorry, że się czepiam, ale każdy tak mi to ustawia brr...)
W stylizacji już lepiej, ale albo założyłabym spodnie, albo zmieniła blazer. Ten krój jest okropny jeśli chodzi o robienie z nim stylizacji i trzeba uważać żeby nie przesadzić.

~ Avril_EmoPunk

Unknown pisze...

Makijaż przed jest ładniejszy :)