Obserwatorzy

czwartek, 19 marca 2015

Casting na redaktora

Ogłaszam nabór na redaktorów do kilku różnych kategorii:

Kategoria I: Redaktor ds. stylizacji
Wymagania:
- posiadanie własnego, oryginalnego stylu,
- umiejętność wykonywania ciekawych, modnych, nietuzinkowych stylizacji,
- czas i chęci do robienia co najmniej dwóch stylizacji na tydzień.

Kategoria II: Redaktor ds. wywiadów
Wymagania:
- umiejętność budowania ciekawych pytań,
- perfekcyjna znajomość zasad ortografii i interpunkcji,
- umiejętność wyszukiwania ciekawych stardollowych osobowości,
- czas i chęci do wstawiania postów co najmniej dwa razy w miesiącu.

Kategoria III: Redaktor ds. Hot or Not
Wymagania:
- umiejętność sprawiedliwego oceniania Doll,
- wyczucie stylu,
- świadomość tego, co jest modne, a co nie.

Kategoria IV: Redaktor ds. Must Have
Wymagania:
- umiejętność wyszukiwania ciekawych ubrań oraz dodatków sprawdzających się w wielu stylizacjach,
- umiejętność opisywania wybranych przez siebie ubrań czy dodatków,
- umiejętność tworzenia modnych stylizacji z wybranymi ubraniami czy akcesoriami,
- świadomość tego, co jest przydatne, a co nie,
- perfekcyjna znajomość zasad ortografii i interpunkcji.

Przy zgłoszeniu proszę podać:
- swoje imię, nick na Stardoll, wiek, doświadczenie,
- wybór kategorii,
- przykładową pracę tematyczną (kandydat ds. stylizacji dołącza kilka wykonanych przez siebie strojów, kandydat ds. wywiadów dołącza kilka wymyślonych przez siebie pytań, kandydat ds. Hot or Not pokazuje wybraną Doll i opisuje ją, kandydat ds. Must Have tworzy przykładowy post).

Zgłoszenia proszę wysyłać na pocztę: niebanalny-stardoll@o2.pl


Prośby do kandydatów, którzy zostaną przyjęci na okres próbny:
1. Proszę, aby wszelkie zdjęcia obrabiane były identycznie, jak w dotychczasowych postach (mam na myśli otaczanie ich cienkimi liniami, przy ewentualnych opisach na obrazkach używanie tej samej czcionki, tj. Segoe Script, itp.).
2. W postach nie ma miejsca na spacje między wyrazami a znakami interpunkcyjnymi.
3. Proszę, aby posty nie zaczynały się słowami "Cześć, jak leci?", "Witajcie kochani! Nudziło mi się, więc stwierdziłam, że zrobię dla Was stylizację...", itp., gdyż nadmierna ilość tego typu powitań męczy czytelników. Lepiej od razu przejść do rzeczy.
4. Proszę zwracać się do czytelników z szacunkiem, stosować formę grzecznościową.

~ Videte

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja bym chciała być w I kategorii, mam 14 lat, Agnieszka, nick na stardoll Alena155, nie mam bloga, ale strony na fb i adminuję na innych stronach/blogach. Mogłabym dodatkowo robić metamorfozy. Z interpunkcją i ortografią u mnie dobrze ;) Czekam na odpowiedź :* A bardzo mi zależy :)

naattus pisze...

Hahah, 2 prośba do kandydatów genialna ;D Według mnie osoby popełniające ten błąd nie powinny mieć w ogóle możliwości do jakichkolwiek postów itp. ;_;
Ja się nie widzę w tych kategoriach, więc powodzenia innym ;D

pauli338 pisze...

Wysłałam zgłoszenie ponad tydzień temu a nie dostałam odezwu ;c

Domi_miaa pisze...

Ja niestety sie nie dostalem ;p

Domi_miaa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.