Obserwatorzy

wtorek, 17 marca 2015

Przegląd szafy FairKama15

OGÓLNIE: Zawartość tej szafy jest naprawdę spora. Mieści się w niej mnóstwo oryginalnych ubrań i dodatków. Znajdzie się także trochę nieprzydatnych darmówek oraz kilka co najmniej dziwnych (?) części garderoby, jednak stanowią one zdecydowaną mniejszość.

UBRANIA:


TAK: W ubraniach na "tak" znalazły się: spodnie z wysokim stanem, luźne jeansy, dwie prześwitujące koszule, kilka wspaniałych T-shirtów i bluzek, świetna różowa marynarka, piękny biały sweterek oraz uroczy seledynowy kombinezon.

NIE: Nie jestem zwolenniczką zbytnio rozkloszowanych spódniczek, które wyglądają, jak ubranka dla lalek Barbie. Być może komuś się one podobają- mnie niestety nie. Różowe bluzki także mnie nie zachwyciły. Dzwony i rybaczki wyglądają nieco staromodnie. Podobnie jest z malinową bluzeczką. Czarny gorset oraz rajtuzy w paski wyglądają trochę tandetnie.

DODATKI:


TAK: Największą chlubą tej szafy są torebki, zdecydowanie. Mieści ona w sobie mnóstwo wspaniałych, stylowych toreb. Kolejne miejsce na podium zajmują buty. Znalazłam w niej także świetne okulary.

NIE: Buty ze skrzydłami oraz motywami kwiatowymi nie podobają mi się. Kapelusz z doczepianymi włosami? Zdecydowanie nie. Jeśli chodzi o puchatą czapkę, zniosłabym ją, gdyby nie miała babcinego kroju. Pasek oraz torba pozbawiona oryginalności nie wyglądają najlepiej.

Zgadzacie się z tym przeglądem?
~ Videte

1 komentarz:

Shiraga pisze...

Yay, dziękuję za ocenę, cieszę się, że moja szafa wypadła całkiem nieźle :3 Co do rzeczy na tak, ciężko mieć uwagi. Jednak odnosząc się do rzeczy, które wylądowały w nie. Rozkloszowane spódnice to moja miłość, zwłaszcza jeśli są tak oryginalne jak ta futrzasta spódnica. Poza tym często tworzę fantastyczne stylizacje więc takie części garderoby są mi potrzebne, odnosi się to również do butów z kwiatami i skrzydłami. Różowe są bluzki, są ładne, ale w zasadzie ich nigdy nie użyłam xD. Co do reszty zgadzam się, że to shit. Z dodatków uważam, że kapelusz ala Gaga to boskie dopełnienie niektórych stylek, a czapa jest słodka. Reszta jest brzydka, ale nie chce mi się uprzątać szafy. Lol. Jeszcze raz dzięki.