Obserwatorzy

środa, 18 marca 2015

Metamorfoza dol_228

MAKIJAŻ:


Przed: Makijaż oczu jest niestaranny. Nie podobają mi się brwi wyglądające, jakby były odrysowane od szklanki. Bardzo podoba mi się za to wybór ust.

Po: Zmieniłam fryzurę i jej kolor na pasujący do brwi. Oczy pomalowałam wszystkimi posiadanymi przed Doll cieniami. Usta pozostawiłam naturalne. Nie miałam zbyt wielkiego pola do popisu.

STYLIZACJA:


Przed: Strój nie wygląda najgorzej, jednak niezbyt mi się podoba. Części stylizacji mogłyby być dobrane bardziej trafnie, jednak najbardziej drażni mnie ta niechlujność przy ich zakładaniu.

Po: Było ciężko, nie powiem. Udało mi się jednak stworzyć coś prostego. Biały T-shirt połączyłam z czarnymi spodniami. Do tego dodałam brązową kurteczkę. Strój dopełniłam paskiem i butami.

Jak Wam się podoba?
~ Videte

Brak komentarzy: