Obserwatorzy

poniedziałek, 16 marca 2015

Metamorfoza LolkaTiara

MAKIJAŻ:


Przed: Twarz sama w sobie jest ładna, jednak nie podoba mi się nadmiar masek ze StarDessing Hair, biżuteria oraz kontrast pomiędzy kolorem włosów i brwi. Makijaż na pierwszy rzut oka jest staranny, jednak gdy przyjrzałam się bardziej, zobaczyłam nierówności.

Po: Zmieniłam fryzurę na ciemniejszą. Na twarzy pozostawiłam tylko jedną, prawie niewidoczną maskę ze StarDessing Hair. Do wykonania makijażu użyłam pogrubiającego tuszu do rzęs, brązowego eyelinera, dwóch siwych oraz żółtego cienia, pudru do policzków oraz ślicznej pomadki.

STYLIZACJA:


Przed: Podoba mi się! Stylizacja jest udana zarówno pod względem kolorystycznym, jak i pod względem dobrania jej części. Jest ciekawa i nietuzinkowa. Jedyne, co bym zmieniła, to pasek, który średnio mi tu pasuje.

Po: Stylizacja robiona była pod ciężkawe, ale tym samym niezwykle urokliwe buty. Do jej wykonania użyłam rockowej kurteczki, czarnego topu oraz uroczej białej spódniczki- do przełamania owej ciężkości. Strój idealnie dopełnił pasek z klamrą.

Która wersja tej Doll bardziej przypadła Wam do gustu?
~ Videte

Brak komentarzy: