Obserwatorzy

sobota, 14 marca 2015

Przegląd szafy BlackEvee

OGÓLNIE: Szafa nie należy do największych. Zalega w niej mnóstwo zbędnych darmówek oraz mnóstwo nieładnych ubrań ze StarDessing. Co prawda znalazłam tam kilka rzeczy ładnych, ciekawych, jednak zdecydowanie przeważają w niej te mniej pożądane.

UBRANIA:


TAK: Szafa mieści w sobie kilka ładnych żakietów i nakryć. Znalazłam w niej także dwa śliczne T-shirty. Jej dużym atutem są fajne leginsy oraz świetne luźne jeansy z dziurami.

NIE: Jak wspomniałam wcześniej, w szafie znalazłam mnóstwo nieładnych ubrań ze StarDessing. Ich przykładami są szorty, T-shirt oraz źle uszyta kurteczka. Reszta, tzn. inne T-shirty, futerko, kurteczka, bluza, sukienka oraz spodnie, także nie jest zachwycająca.

DODATKI:


TAK: W dodatkach na "tak" znalazły się cztery pary bucików, fajna czapka, żółte okulary oraz śliczne perełki. Jest to maleńka część tej garderoby.

NIE: Dodatków na "nie" jest zdecydowanie więcej. W większości widzimy tutaj nieładne buty. Dodatkowo, "wyróżniłam" brzydki pasek oraz przesadnie ozdobioną kopertówkę.

Co myślicie o tym przeglądzie?
~ Videte

Brak komentarzy: