Obserwatorzy

wtorek, 24 marca 2015

Przegląd szafy misslov45

OGÓLNIE: Szafa nie jest duża, jednak mieści w sobie wiele ciekawych ubrań. Te przydatne zdecydowanie przeważają nad tymi niepotrzebnymi. Podobnie jest z dodatkami.

UBRANIA:


TAK: W garderobie znalazłam wiele par świetnych, różnorodnych spodni. Najbardziej podobają mi się boyfriendy. W moje ręce wpadła też urocza, cieniowana spódniczka oraz kilka marynarek i kurteczek.

NIE: Wzorzyste tuniki o krojach podobnych, jak ta brązowa podkreślają wady ciała, a nie zalety. W szafie znalazłam też kilka nieładnych, nieprzydatnych spódniczek, szorty oraz bluzeczkę o męskim kroju.

DODATKI:


TAK: Doll posiada wiele przydatnych, ładnych par butów. Spodobała mi się także męska  brązowa kopertówka. Ta mniejsza, biała we wzorki jest niezwykle urokliwa. Duże okulary są niezastąpione.

NIE: Znalazło się także kilka par butów niekoniecznie nadających się do użytku. Większość z nich ma nieciekawe kroje, inne- brzydkie wykończenia bądź kolorystykę. Różowy pasek a'la Barbie nie jest zbyt efektowny, tak samo ten czarny. Kopertówka może jakoś by przeszła, gdyby nie nadmiar błyskotek.

Zgadzacie się z przeglądem?
~ Videte

1 komentarz:

Unknown pisze...

Wreszcie pojawił się długo oczekiwany przegląd ! Ogółem to też bym tak to wszystko ustawiła, ale z kilkoma wyjątkami takimi jak : beżowe spodenki - są bardzo przydatne i ładne, czarna spódniczka - też się przydaje w wielu mroczniejszych, ale też elegantszych stylizacjach. Białe trampki nie są takie złe, a czarny pasek wygląda nawet, nawet w niektórych stylizacjach. No ale każdy ma swoje zdanie, a ja nie będę podważać twojego i je zaakceptuję. Jeszcze raz wielkie dzięki. Życzę miłego wieczoru
~misslov45