Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

Metamorfoza VampireLadyGold

MAKIJAŻ:


Przed: Pierwsze, na co zwróciłam uwagę, to kolczyki, które szpecą twarz Doll. Szczególnie nie podoba mi się ten w nosie. Makijaż oczu wykonany jest nieco nierówno. Eyeliner jest zdecydowanie zbędny. Podoba mi się kolor ust oraz fryzura.

Po: Zmieniłam fryzurę, jednak kolor włosów pozostawiłam ten sam. Makijaż oczu to kompozycja czerni, błękitu oraz bieli. Delikatnie podkreśliłam policzki pudrem pasującym do koloru ust.

STYLIZACJA:


Przed: Stylizacja jest pomysłowa oraz tajemnicza. Nie jest jednak do końca dopracowana. Spódnica nieestetycznie wystaje spod nakrycia. Podobnie jest z torbą, która wystaje spod spódnicy. Części stroju są dopasowane, aczkolwiek osobiście dodałabym tutaj jakiś kolor.

Po: Stworzyłam uroczą, dziewczęcą stylizację. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki. Tę połączyłam z czarnym topem oraz jeansową kurteczką. Do tego czarne dodatki: kapelusz, okulary, kopertówka oraz wysokie buty.

Jak Wam się podoba?
~ Videte

1 komentarz:

Wredne Kiwi pisze...

Bardzo dziękuję za metamorfozę :3

VampireLadyGold