Obserwatorzy

piątek, 13 marca 2015

Metamorfoza asklas11

MAKIJAŻ:


Przed: Twarz jest bardzo ładna. Świetnie dopasowana fryzura! Jeśli chodzi o makijaż, podkreślone zostały tylko oczy. 

Po: Zmieniłam nieco rozstawienie części twarzy. Fryzurę pozostawiłam tę samą. Moja wersja makijażu jest o wiele mocniejsza. Do jego wykonania użyłam trzech cieni do powiek, wydłużającego i pogrubiającego tuszu do rzęs oraz pomadki. 

STYLIZACJA:


Przed: Stylizacja jest pomysłowa, jednak nie do końca podoba mi się to połączenie kolorystyczne- dokładniej, usunęłabym stąd odcienie beżu zastępując je szarościami. Do tego, sweterek nieestetycznie wystaje spod żakietu. Reszta jak najbardziej mi się podoba.

Po: Uwielbiam tę kurteczkę! W połączeniu z luźną białą bluzką oraz siwymi rurkami wygląda świetnie. Do tego siwy szalik, czarna torebka oraz wysokie buty.

Co sądzicie o tej przemianie?
~ Videte

Brak komentarzy: