Obserwatorzy

środa, 25 marca 2015

Metamorfoza alex067

MAKIJAŻ:


Przed: Pierwsze, co rzuca się w oczy to złe rozstawienie części twarzy. Ich dobór jednak jest trafny. Makijaż nie jest zbytnio staranny. Drażni mnie kolor policzków, który gryzie się z odcieniem skóry, i którego nie da się zmyć. Kolor fryzury nie pasuje d koloru brwi.

Po: Zmieniłam fryzurę i jej kolor. Inaczej ustawiłam części twarzy. Do wykonania makijażu użyłam dwóch szarych cieni, pogrubiającego tuszu do rzęs, eyelinera oraz dwóch pomadek. 

STYLIZACJA:


Przed: Ten strój nie zachwycił mnie. Nie mogę nawet powiedzieć, że choć trochę mi się spodobał. Długa bluzka została połączona z asymetryczną spódniczką. Dwie pary butów nałożonych na siebie to często bardzo fajny myk tworzący oryginalne obuwie- w tym przypadku, ten myk się nie sprawdził. Nie podoba mi się także kokarda. Możnaby tu wpleść jakiś kolorek, który by to wszystko ożywił.

Po: Moja propozycja to połączenie odcieni czerni, beżu oraz bieli. Połączyłam białą koszulę z żakietem i kurteczką, które stworzyły razem ciekawe nakrycie. Do tego rurki, dwie torebeczki oraz buciki.

Co myślicie o tej przemianie?
~ Videte

Brak komentarzy: